Tässä osassa rakennetaan johtoryhmän
asiakashyötyä, henkilöstöhyötyä ja tuottavuutta lisäävää vuorovaikutuskulttuuria.
Haemme puhumisen ja kuuntelemisen taitoja kaikissa kanavissa. Miten johtoryhmä
voi rakentaa yhdessä tekemisen ja vuorovaikutuksen kulttuuria? Miten itse
kokous valmistellaan ja toteutetaan tehokkaasti ja vaikuttavasti? Etsimme uusia
yhdessä tekemisen tapoja virtuaalisia ja fyysisiä kanavia rohkeasti
yhdistellen. Etsimme uusia luottamuksen rakentamisen tapoja sekä johtoryhmän
sisällä että johtoryhmästä ulospäin suuntautuen. Tunnistamme oman johtoryhmämme
roolin koko Kelan strategian edistäjänä ja tunnistamme oman roolimme yksilönä,
oman yksikkömme strategian toteuttajana, emme pelkästän oman vastuualueemme
johtajana. Rakennamme vuorovaikutusta ja sen kenttiä Kelan tavoitteiden
mukaisesti: miten edistämme parhaiten viestinnällämme työhyvinvoinnin, yhdessä
tekemisen ja jatkuvan kehittymisen toteutumista? Miten viestimme
yhteiskuntavastuun toteutumisesta ja omista edellytyksistämme sen
toteuttamiseksi? Miten luomme suuntia ja mahdollistamme asiakasymmärryksen ja palvelukulttuurin
kehittymisen?
Tuloksena on pelisääntöjä
johtoryhmän sisäisiin käytäntöihin, uusia tapoja pitää kokouksia ja ennen
muuta viestiä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti